Brev:
Kost - 3 år, 3 mdr.
11. oktober 2023
Alder:
3 år, 3 mdr.
Kost - 3 år, 3 mdr.
Kære Helen.
Lillebror har ikke spist kød eller kylling siden han var 2 år.
Han spiser frugt, gulerødder, majs, ærter, agurk, makrel på bolle, indimellem omelet, havrefras, hjemmelavede boller lavet halvt på havregryn og halvt på hvedemel. Bananvafler (havregryn, modne bananer og æg), bananpandekager. Jeg blender altid enten hytteost, frosne grønkål, mandler i vaflerne eller pandekager, pasta bare med lidt ketchup. Det er stort set det som han spiser.
Han vil ikke spise vores børnevenlige aftensmad og han spiser ikke rugbrød.
Han bliver tilbudt det men vi presser ham ikke.
Han får to vitaminbamser dagligt
Han laver ofte mad sammen med mig i køkkenet.
Skal vi være bekymrede for hans selektive kost? har du andre råd?
Venlig hilsen
Mor